Saturday, May 31, 2014

#OOTD film festival

Hello.
こんにちは。

An outfit post from quite some time ago. Sorry...
だいぶ前のコーディネートです。(ごめんなさい....)



This is the outfit I wore when I went to the film festival at Zushi.
The food was scrumptious, the ocean view was fabulous, the atmosphere was inspirational.... and overall, I really enjoyed the fes!
これは、逗子の映画祭に行った時のコーディネートです。
ご飯はとっても美味しく、海の景色も最高で、雰囲気はインスピレーションナルで....すごい楽しめました!



I wore my favorite A-line skirt (which I own in 4 different colors lol) 
and since it was still a little chilly, I wore my leather jacket.
I love the contrast between the rough and raw looking leather on top & the soft and pastel colored skirt.
この日は大好きなAラインスカートを履きました。(大好きすぎて4色色違いで持っています。笑)
そしてまだ少し肌寒かったので、ライダースジャケットを羽織りました。
少し強めのライダース&柔らかいパステル色のスカートの組み合わせがとても気に入りました!



















top: CHILLE
skirt: seoul
gray hoddie: seoul
leather jacket: Oppure
shoes: converse
bag: seoul


Chao!
ではまた!

No comments:

Post a Comment