Monday, August 18, 2014

leopard = good accent piece

hello.
はろー

I am in Seoul now, and I have been doing some bits and bobs of shopping. (as usual)
and today, I would like to introduce one of my favorite fashion items I purchased recently.
今私はソウルにいて、またちょこちょこショッピンをしちゃっています。笑
今日は、その最近の購入品の中でも特別お気に入りのファッションアイテムを紹介したいと思います。



LEOPARD SLIP-ON!!!
ヒョウ柄スリップオンです!!!


how adorable are they♡haha
It's made of leather so it is very sturdy. 
The shoe is perfect, just what I was imagining in my head.
I have decided to buy this baby in less than 20 seconds when I saw it. (no joke.)
もうめっちゃお気に入りです♡運命的な出会いをしてしまいました。笑
まさに私が頭の中で描いていたものが売っていて、これを見つけた瞬間にレジに速攻行っていました...!
皮でできていて、とても丈夫な作りになっています。


Fashion items like this one are great for adding an extra "something" to an outfit.
It will match perfectly with a simple plain outfit or a mono-tone outfit.
このような、ちょっとしたヒョウ柄アイテムは、コーディネートに「何か」が足らない時にすごい良い足しやアクセントになるので便利です。
無地でシンプルなコーディネートや、モノトーンのコーディネートにはぴったりですね:)
これからたくさん履く予定です♪




No comments:

Post a Comment